SECRETARIA, ADMINISTRACIÓ I OFICINES
  
La secretaria de l’institut gestiona la matrícula, les actes d’avaluació, les certificacions de notes, els títols acadèmics, el registre de correspondència, la tramitació de beques .... I administra el pressupost de l’institut.
 

Els alumnes o els pares han de passar per les oficines quan es volen matricular d’un nou curs, quan necessiten una certificació de notes o d’un altre tipus, quan volen demanar el títol d’uns ensenyaments ja superats....
 

L’horari d’atenció al públic de les oficines és el següent:

 

        - Del 16 de setembre al 30 de juny: 11 – 13’30h.-

        - Del 1 de juliol al 15 de setembre: 9 –13h.-

 Durant el mes d’agost les oficines i l’institut estan tancades.
 
 
 
GESTIONS QUE ES REALITZEN DES DE LA SECRETARIA
 

       - Preinscripció i matrícula: L’atenció al públic en aquestes dades es modifica.

       - Certificacions de notes

       - Certificats d’estar matriculat

       - Certificat de català

       - Sol.licituds de títols

AdjuntMida
sol_licitud.pdf47.83 KB
sol_licitud de transferència.pdf61.28 KB
sol_licitud de baixa.pdf47.65 KB
JUSTIFICANT DE FALTES A_.pdf61.8 KB