El nostre centre des de 3r i 4t d’ESO fins a 2n de batx. fem activitats d’orientació a les tutories dels diferents cursos per facilitar als alumnes que coneguin el ventall d’opcions al finalitzar cada etapa, segons el seu nivell d’estudis i interessos.

A segon cicle d’ESO es treballen activitats d’autoconeixement i a les hores de tutoria es comenten les diferents opcions al finalitzar el cicle: món laboral, cicle de grau mig o altres estudis. El tutor atén personalment les inquietuds i dubtes dels alumnes. Al llarg del curs es fan dues sortides: amb els alumnes de 3r d’ESO es va al BUS DE LES PROFESSIONS i amb els de 4t es va a la FIRA DE L’ESTUDIANT.

Amb els alumnes de batxillerat es visita la UAB durant les jornades de portes obertes, també es convoquen professors i alumnes de les Uvic, UPC, FUB i d'alguns IES amb Cicles Formatius a presentar-nos els seus estudis. Conjuntament amb els tutors es procura donar resposta als dubtes i preguntes que els nostres alumnes tenen individualment.