Presentació sol·licituds:
Prova accés:

Aquest itinerari curricular facilita dues titulacions: Batxillerat i Baccalauréat.
Gràcies a aquestes dues titulacions els alumnes tenen igualtat d'accés vers les Universitats catalanes i Universitats franceses. En aquest darrer cas,  amb les mateixes condicions que l'alumne del Baccalauréat francès.

A més a més , l'alumne en obtenir els dos títols podrà decidir diferents opcions d'accés a les Universitats Catalanes:  sense Selectivitat, amb una part d'ella (fase específica per pujar nota) o fent la selectivitat de la mateixa manera que els altres alumnes batxillers.

L'Institut Gerbert d'Aurillac és el primer centre educatiu de la Catalunya Central en oferir aquesta formació  tan atractiva de Batxillerat i un dels pocs centres de Catalunya en oferir una doble formació en llengües estrangeres: anglès (primera llengua estrangera ) i ensenyament en francès en 1/3 de l'horari lectiu.

Estem convençuts que els alumnes sortiran més ben preparats per al món universitari i per al món laboral. Aquest itinerari curricular es pot fer des de les dues modalitats de batxillerat:

1. Modalitat de ciències i tecnología
  2. Modalitat d'humanitats i ciències socials

1r BATXILLERAT

• Currículum comú
    • Llengua catalana i literatura
    • Llengua castellana i literatura
    • Anglès
    • Filosofia i ciutadania
    • Ciències per al món contemporani
    • Educació física
    • Tutoria