12 Mar 2019

Aquest dimarts vam assistir com a finalistes al quart de final del XV Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, a l'Auditori del Conservatori Municipal de Música de Manresa, amb tres alumnes participants de 3r d’ESO i sis més d’acompanyants, que també havien participat en la primera selecció a classe.

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, l’entitat cultural que encapçala el Grup format per diferents empreses editorials, l’objectiu de les quals és promocionar la llengua i la cultura catalanes. Una de les apostes més fermes és el CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA, dirigit a alumnes de tot Catalunya.

Des del curs 2012-2013, la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, tenen un acord de col·laboració per a l’organització del Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta.

Concurs de lectura en veu alta I.jpg38.12 KB
Concurs de lectura en veu alta III.jpg30.75 KB