13 Nov 2018

Els alumnes del cicle formatiu assisteixen a una roda de premsa sobre el Consorci de l’Agulla a l’Ajuntament de Sant Fruitós

El passat dimarts 13 de novembre els alumnes de 2n del Cicle Formatiu de Màrqueting i Publicitat del nostre centre van assistir a una roda de premsa a l’Ajuntament de Sant Fruitós. El motiu de l’acte va ser la presentació del document marc sobre l’ordenació urbanística i l’ampliació del parc de l’Agulla. Dins de la matèria “Disseny i elaboració de materials de comunicació”, la tasca dels alumnes va consistir en assistir a la roda de premsa com si fossin periodistes per posteriorment elaborar una notícia real.

La presentació del document i els parlaments van anar a càrrec de Joan Carles Batanés, alcalde de Sant Fruitós i actual president del Consorci de l’Agulla; Valentí Junyent, alcalde de Manresa i vicepresident del Consorci i Marc Aloy, membre del Consorci i regidor d’Urbanisme de l’Ajuntament de Manresa.

Roda de premsa Ajuntament 2.jpg347.67 KB