3 Jun 2018

Els alumnes de primer de Batxibac van representar el passat diumenge dia 3 l’obra de teatre Mamma Mia, que han preparat a l’assignatura de teatre d’una hora setmanal, sota la direcció del professor Àngel Fernàndez. Es tracta del musical interpretat íntegrament en francès amb cançons i balls en quatre idiomes. Al final de la representació els alumnes van anunciar que la dedicaven al seu director, l’Àngel, ja que es tracta del seu últim curs abans de la jubilació. Per acabar, van pujar a l’escenari també exalumnes de Batxibac i van ballar junts una última dansa quatre generacions. L’endemà, dilluns 4 van representar l’obra pels alumnes de francès de l’INS Navarcles i pels del INS Gerbert d’Aurillac. Pares, mares, alumnes i professors, tots vam poder gaudir de la gran feina feta per tots ells. Felicitats!

Aquí podeu veure un vídeo del moment:

drive.google.com/file/d/0B93xqaCqXi8YT2ZiaTh1YmN1RmpwSUs4QnJMRDBacXlKa3hR/view

Mamma mia 2.jpg128.43 KB