25 Apr 2018

El dia 15 de març es van realitzar les Proves Cangur. Alguns alumnes de 1r, 2n i 3r d'ESO van participar-hi i van realitzar la prova aquí al centre.
És el primer any que els alumnes de 1r i 2n ESO hi  participen. En Bernat Ledesma, va quedar en la posició 176 de 20.500 i rebrà un menció honorífica per trobar-se la seva puntuació entre l'1% de les millors. Els alumnes de cursos superiors es van desplaçar a l'UPC de Manresa, on també van gaudir d'uns tallers relacionats amb l'àmbit científic i tecnològic. Van destacar per les seves puntuacions: Albert Cànovas de 2n de batxillerat, Joan Gómez de 2n d'ESO, Christian Baena de 2n ESO i Renata Payges de 3r d'ESO. Felicitem a tots els alumnes per la seva participació i els animem a seguir-hi participant!

Proves Cangur 2018 I.JPG2.61 MB