18 Dec 2017

Els dies 17 i 18 de desembre, com ja és habitual al nostre centre, els alumnes de 4t d’ESO sota la direcció del professor Àngel Fernàndez han representat el clàssic de Josep M. Folch i Torres, Els pastorets, però aquesta vegada en 3D, al teatre del poble.

El primer dia ha estat una funció oberta a tothom, especialment a les famílies i el segon dia a tot l’alumnat de l’institut.

També han cantat els alumnes de primer i tercer d’ESO, així com alguns de batxillerat, sota la supervisió de la professora de música Sílvia Ruiz, amb un magnífic duet inclòs. Tots ells acompanyats per alguns músics del nostre centre.

També hem de remarcar la professionalitat dels nostres  tècnics de so i llum que ho han fet possible.

Us deixem l'enllaç de la cloenda:

drive.google.com/file/d/1P8u7X7XVe2nFvy48ay2S-IzIrhMYqsmqpA/view

Cantada pastorets.jpg933.01 KB