15 Dec 2017

Els alumnes del cicle formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat de perfil enològic de l’institut han realitzat el dia 13 de desembre un tast de vins adreçat als professors del centre a la sala Nexe. Els alumnes i el professor Jaume Pont han presentat els vins i han posat en pràctica els coneixements adquirits al llarg d’aquests primers mesos de classe. A banda dels docents, més d’una vintena, també van assistir al tast l’alcalde de Sant Fruitós de Bages, el sr. Joan Carles Batanés, la cap de llista del PDeCAT de la localitat, la sra. Mercè Casals i la coordinadora de la FP Dual de la Catalunya Centre, la sra. Mar Raluy. Al tast es van poder degustar 4 vins de la terra i un d'estranger. En concret, el Garrí DO Conca de Barberà, l’Abadal 5 merlots DO Pla de Bages, el 2 πr DO Priorat, el vi bullit de Solergibert fet al Pla de Bages (sense DO) i el Dante Rivetti DOCR Moscato D’Asti, d’Itàlia.