4 Apr 2019
L'OBRA D'ANA MARIA MATUTE I BATXILLERAT

El dijous dia 4 d'abril tot l'alumnat de 1r i 2n de batxillerat de la matèria de Llengua castellana i literatura va assistir a la representació de l'obra prescriptiva a les PAU 2019 de l

3 Apr 2019
EN ROC GRANDIA GUANYADOR DEL PREMI ROTARY 2019

Els joves del Bages : protagonistes d’un demà millor

2 Apr 2019
EL BANDOLER SERRALLONGA I 3r D'ESO

El famós bandoler Serrallonga ha estat el fil conductor de la visita que han fet els alumnes de 3r d’ESO aquests dimarts, 2 d’abril a Viladr

1 Apr 2019
PRIMAVERA AL GERBERT

La primavera ha arribat i el nostre institut, com cada curs, queda preciós, fins i tot hem fet alguna activitat sota els arbres florits del pati.

26 Mar 2019
3r D'ESO A L'INSTITUT DE BIOENGINYERIA DE CATALUNYA

Aquest dimarts, 26 de març, els alumnes de 3r B d'ESO del nostre centre han visitat l'In

25 Mar 2019
VISITA AL SINCROTRÓ

Visita de l'alumnat de 2n del batxillerat científic i tecnològic al Sincrotró Alba. També han cristal·litzat proteïnes.

24 Mar 2019
INTERCANVI AMB CHÂTEAUROUX

Com cada curs l'alumnat de francès del nostre centre, el de batxibac i el de Navarcles realitzen un intercanvi amb l'insttut de la població francesa de  Châteauroux .

23 Mar 2019
JORNADA DE PORTES OBERTES

El proper dissabte dia 23 de març farem la jornada de portes obertes al nostre centre, a l'arxiu adjunt podeu veure els horaris.

19 Mar 2019
ANÀLISI D'AIGÜES A CAN FONT

L'alumnat de 2n de batxillerat de 2n de química ha fet anàlisi d'aigües a Can Font.

15 Mar 2019
MANIFEST CONTRA EL CANVI CLIMÀTIC

Avui, una estona abans del segon pati, els representants del Consell de delegats han llegit un manifest contra el canvi climàtic, problema que ens afecta a tots i que està derivant