23 Mar 2019
JORNADA DE PORTES OBERTES

El proper dissabte dia 23 de març farem la jornada de portes obertes al nostre centre, a l'arxiu adjunt podeu veure els horaris.

15 Mar 2019
MANIFEST CONTRA EL CANVI CLIMÀTIC

Avui, una estona abans del segon pati, els representants del Consell de delegats han llegit un manifest contra el canvi climàtic, problema que ens afecta a tots i que està derivant

14 Mar 2019
VISITA AL PARC DE RECERCA BIOMÈDICA

El grup de 3r d'ESO C ha visita avui el Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona, tota una experiència!

13 Mar 2019
I TU, QUÈ FAS DAVANT EL TABAC?

Avui han vingut al nostre centre a explicar-nos el risc que comporta fumar i com es converteix en una addicció.

12 Mar 2019
CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA

11 Mar 2019
PRACTICANT L'ALEMANY A BERLÍN

Aquesta setmana l'alumnat de primer i segon de batxillerat del nostre centre està gaudint d'uns dies fantàstics a la capital alemanya.

8 Mar 2019
2n D'ESO AL COSMOCAIXA

El passat divendres 8 de març l'alumnat de 2n ESO va visitar el Museu Cosmocaixa de Barc

1 Mar 2019
LES NOSTRES PARELLES DE L'ARRÒS VAN A L'ESCOLA PLA DEL PUIG

El dijous dia 28 de febrer les nostres parelles de 4t han anat a repartir l'arròs a l'escola Pla del Puig, una tradició que anem continuant des de fa molts cursos.

28 Feb 2019
2n DE BATXILLERAT I MIRALL TRENCAT

L'alumnat de 2n de batxillerat han anat al teatre Conservatori a veure una adaptació de l'obra de Mercè Rodoreda Mirall trencat.

20 Feb 2019
TROBADA DE DELEGATS, DELEGADES I CONSELL DE DELEGATS

El dimecres 20 de febrer s'ha realitzat a la biblioteca del nostre centre una trobada de delegats i delegades, 20 en total, així com del Consell de delegats formats por tres alumnes.